14 Şubat 2013

En Lezzetli Kısır ve Börek Tarifleri

Yemek tarifi sitesi kullanmak, artık günümüzde özellikle yeni evli bayanlar ve bekârlar için elzemdir. Özellikle öğrenci evlerinde en çok ziyaret edilen sitelerin başında yemek tarifi siteleri bulunmaktadır. Fakat bazı tarifler, bu sitelerde uzman kişiler tarafından yazılmayıp, göz kararı ölçekler verilerek hazırlandığı için tarifleri uygulamak isteyen kişiler için sorunlara neden olabilmektedir. Yemek tarifleri siteleri arasında son derece önemli bir yere sahip olan Hamaratanne ise tarifleri ile herkesi memnun etmeyi başarmış az sayıdaki yemek tarifi sitesinden biri… Sitenin en dikkat çeken tariflerinin başında ise kısır tarifi yer alıyor. Ben kısırı çok severim ve itiraf etmeliyim ki sitedeki tarifteki lezzette herhangi bir kısır tatmamıştım uzun zamandır.
Ayrıca sitedeki börek tarifleri de insanın karnını acıktırıyor. Börek yemeyeli uzun zaman olduğu için geçen gün sitedeki börek tariflerinden birini denedim ve sonuç mükemmel! Evdeki herkes hayran kaldı diyebilirim…
Sitede bi’ köfte tarifi gördüm. Yarın da muhtemelen onu deneyeceğim. Bakalım yemek lezzetli mi olacak… Aslında lezzetli olacağından şüphem yok fakat ben yine de sonucu sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.


En Lezzetli Kısır ve Börek Tarifleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder